Välkommen till min blogg!

Datum: 2009-02-20 Tid: 13:20:25


Med hjälp från min vän Hanna kommer här min blogg som kommer handla om min butik Snyggt!

Hos Snyggt finner du ett stort sortiment smycken, klockor o solglasögon från Pilgrim
Väskor, underkläder, bälten och acessoarer från Friis & Company
Killväskor från FbyFriis
Skor från Sthlm DG
Underkläder från Calvin Klein
Heminredning från Affari, Interiörhuset, On Interiör, Lisbeth Dahl
Ljuvlig chokladtryffel i strutar från Skärgårdskonfekt 
Handgjorda kort

Ni finner oss i den mysiga trästaden Eksjö på gågatan i Gamla stan

 

    
Välkommen in!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjusigt värre! Va bra med en blogg! K

Nu kan jag som inte är i Eksjö såå ofta ha koll på vad som händer i butiken! =) Toppen!

Lycka till med bloggandet! Kram

2009-02-22 | 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback