Åhhh härliga sol!!

Datum: 2009-03-18 Tid: 16:09:56


Vad underbart det är när solen lyser. Man blir både glad o pigg!
Hoppas den fortsätter lysa, tycker det varit mörkt o trist alldeles för länge.

Jag hoppas inte jag avskräckte er helt från att i fortsättningen läsa min blogg efter mitt arga inlägg igår.
Men jag blir såå förbannad!
Men idag är jag glad som en sol!!

Innan kom det några ljuvliga små sjalar i spets med lite bollar på beige, ljusrosa o svart ... och sen en ny beige väska...


Beige


Rosa


Svart (ser grå ut men är kolsvart)


Alla tre...


Och den beiga våriga väskan!

Bilderna är ju som vanligt lite halvkassa, men meningen är ju att ni ska komma in o titta på allt i butiken :)

Linda









Kommentarer
Postat av: sofi

jag måste nog snart svänga förbi Eksjö och köpa de fina godis strutarna du har.. ser ur goda ut =) //kram sofi

2009-03-19 | 19:14:26
URL: http://norrbodavagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback