Gott & Blandat

Datum: 2009-03-10 Tid: 18:09:42


Hej alla glada!
Nu har jag blivit på lite bättre humör efter morgonincidenten... tog ett tag ;)

Så nu blir det som sagt lite gott & blandat innan jag packar ihop o går hem.
Först ut två killskor från Sthml DG. Först en svart loafers i mocca, riktigt snygg (och skön tycker Christian), och sen en grå/svart espadrillo i tyg. Är inte riktigt säker på om jag ska fortsätta med killskor eller inte... därför ett litet utbud.





En söt sandal till sommaren...



Två små mysiga väskor, den första finns även i en ljuvlig gammel rosa färg =)





Nu har ni lite mer att drömma om, och som ni sen kan komma in o köpa ;)

Måste tacka för alla kommentarer... fortsätt så, jättekul!!
Och till alla er som inte lämnat nån kommentar än... jag väntar!!

Ha en skön kväll!

Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback