inköp

Datum: 2009-03-11 Tid: 12:42:04


Det hjälpte ju minsann inte att bli förbannad igår... idag möttes jag av samma syn på min trappa, en gul pöl :(
Får väl sätta upp utomhus bevakning med, så har man både inne o ute ;)
Ja, ja får väl hoppas det slutar. Ibland undrar man ju om det är nån som inte riktigt gillar en när det händer flera gånger.

Nu har jag i precis avslutat mitt andra inköp för dagen.
Först ut var Karolina på UNICA of sweden. Det blir ett nytt märke i butiken, som jag hoppas att jag hinner få till modevisningen och kan visa upp då.

Och när vi nästan var klara kom Peter på Sthlm DG med höskollektionen. Snacka om snygga skor, blev helt sjuk!!
Börjar dyka upp i butik redan juni/juli, Mycket snygga pumps o stövlar!

Nu får jag återgå till att jobba... kanske blir nåt mer senare idag!

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback