Vilken dag

Datum: 2009-03-25 Tid: 09:43:28


Jag väntade ju som sagt var på smyckena hela dagen igår... och vad ligger utanför min dörr hemma när jag kommer hem.
Jo, smyckena! Hur sjutton kan dom hamnat hemma hos mig med tanke på att det inte står mitt namn nånstans på påsen utan det står Snyggt och adressen till butken.
Posten kan ju vara riktigt glada att det låg kvar! Jag blev lite arg där.
Ibland undrar man ju alltså... ska ta och ringa ett litet samtal till posten idag!!

Fast jag var redan upprörd innan jag kom hem.
Hade ju en person inne sent igår som inte heller har fattat att man måste betala för saker i en butik.
Så nu ska jag gå ner till polisen med bilder från min kamera, och sen vet jag även vem personen är så det är ju bra!
Så förhoppningsvis har jag snart tillbaka mina saker!
Det var ju den andra snattaren på en vecka nu då :(

Tur att man har videoövervakning... blir bra bilder o denna gång ser man även när hon stoppar på sig sakerna, hehe!
Folk måste vara väldigt osmarta som snor när det står klart o tydligt på flera ställen i butiken att jag har kameraövervakning. Tror i o för sig inte att folk fattar att dom funkar o är igårn. Men det kan ni ge er på att dom gör!!!

Ska fota smyckena som kom igår :/ under dan o försöka hinna med o lägga ut.
Är ju som sagt modevisning idag o har lite o göra, förutom polis besök :(

Kram Linda




Kommentarer
Postat av: Lina

Nä..igen! Hur tänker folk?!

Usch va tråkigt att bli av med saker hela tiden..bra att du har videoövervakning!!

Lycka till med modevisningen ikväll!!

2009-03-25 | 10:20:23
Postat av: Sandra

Haha, bra att det är filmat! Dumma snattare!

Jag skäms när jag tänker på att folk är så dumma.



Lycka till ikväll!

2009-03-25 | 14:40:18
Postat av: Hanna

Lycka till ikväll!!! Kraaaam

2009-03-25 | 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback