Så blev det vinter igen...

Datum: 2009-03-23 Tid: 18:48:21


Idag blev man väl bara alltför ledsen o sur när man vaknade och det var massa snö ute.
Som tur var har väl det mesta smält bort igen.
Kan inte förstå att vädret kan skifta så från en dag till en annan.
Tycker lördagens väder kunde stannat!
Men det blir nog snart vår!!

Idag har det varit en lugn dag... trött har jag varit med så jag har inte orkat göra så mycket som man kanske borde.
Kan ju säga som så att det är både negativt och positivt att vara sin egen chef ;)
Har planerat lite inför modevisningen, hade Veronica inne o provade idag.
Och imorgon kommer Anna o Milla, sen är det bara Anna kvar.
Bra när man har ett gäng rutinerade modeller som ställer upp!
Kommer lägga upp massa fina bilder här för er som inte hinner gå o kolla!

Imorgon ska det komma lite nytt fint från UNICA.
Kul att man kan ha med o visa det på modevisningen.
Självklart ska jag fösöka hinna fota o lägga upp det här imorgon.
Men det är ju dagen innan lön så det borde jag  ju hinna.

Hös imorgon!

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback