Favorit

Datum: 2009-03-21 Tid: 10:49:21


Här nedanför ser ni ett av mina absoluta favorit smycken... just nu ;) Enkelt o stilrent!
Det finns i butiken, kommer från Faith 925, och är i sterlingsilver som kanske hörs på namnet..
Det säljs kedja och berlock separat, så det finns fler fina berlocker att välja på.



Annars kom det inget nytt spännande igår som jag kunde lägga upp o visa er.
Och nu blir det ett litet snabbt hej.
Har en fullbokad helg framför mig med roliga påhitt.
Så vi ses nästa vecka... hoppas och tror att jag har fått nåt spännande då som jag kan visa er!

Det finns fortfarande lite biljetter kvar till modevisningen, alltid kul att kolla in vårens mode!! 

Och till dig som undrade om skon (antar att det är den ballerinan med högt skaft), så finns den kvar!
Bara att komma in o prova :)

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback