Förbannad :(

Datum: 2009-03-10 Tid: 10:33:59


Alltså jag blir förbannad.
En del människor borde inte ha hund.
Varför låter man sin hund kissa och bajsa på en butiks trappa och blomkruka!!!
Idag när jag kom till butiken så var det en stor pöl på min trappa. Inte så jättefräscht direkt!
Nu har jag ju precis ställt ut min blomma för i år... men jag väntar bara på att få se den första idioten som stannar med sin hund utanför mig och låter den kissa på min kruka. Jo, det är sant dom stannar och låter hundarna göra det!!
Grrrrrrrrrr!!!
Det tycker jag är riktigt äckligt, hoppas jag slipper det nu... att ni kan sprida detta, haha!!

Så nu har jag avreagerat mig :)
Kommer nog med ett roligare o gladare inlägg senare!

Och ett stort grattis till Pernilla som fyller år idag!!! Hipp hurra på din födelsedag!

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback