Måndag o sol

Datum: 2009-03-09 Tid: 13:02:59


Åhhh, idag lyser solen!! Förgyller ju en tråkig dag som måndag.
Då kanske våren är på väg i alla fall... hoppas!

Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa. Det hade jag. Det var ju som sagt 100 års fest i lördags. Inte det roligaste jag varit på men inte heller det tråkigaste, tur att man hade trevligt sällskap!!

Idag kom det några fina väskor som jag var snabb o fota o lägga in här.
Ibland är jag snabb som blixten o ibland seg som en snigel, haha.









Njut av det fina vädret o ha en underbar måndag!

Linda





Kommentarer
Postat av: Sandra

Väska nummer 2 å 3 var riktigt läckra enligt mig!

Är det Friis allihop?

Har du inga roliga bilder från lördagens fest?

Kram

2009-03-10 | 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback