Pilgrim Camilla

Datum: 2009-03-12 Tid: 20:06:53


Jag har världens bästa säljare!
Hon jobbar på Pilgrim o heter Camilla (snygg singel ). Ser ju inte ut som på kortet varje dag.
Det var inte av nån särskild anledning jag ville berätta det, men detta ursnygga kort på henne är från Formex o det måste jag ju bara bjuda på.
Hon är själv skön o bjuder på sig själv, hoppas inte hon stryker mig som kund nu ;)

Om nån är sugen på ett par likadana brillor så finns dom i Pilgrim sortiment, bara säga till så beställer jag ett par :)






Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin kontaktannons du skapat åt henne. Hoppas någon nappar, tror att de rosa håret kommer ge henne många heta träffar :) Kraam

2009-03-13 | 17:19:55
URL: http://hannateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback