Sthlm DG

Datum: 2009-03-04 Tid: 21:01:12


Ibland har man varken tid eller ork. Så idag får det bli ett kvällsinlägg. Mitt motto med bloggen var att lägga in minst ett inlägg varje dag så ni får till vana att gå in o kolla varje dag ;) ... så nu jag ska försöka bättra mig så ni har nåt att läsa o framförallt bilder att titta på!

Vårens skor från Sthlm DG har landat i butiken. Snyggt som vanligt :)
Hoppas ni tycker det me!











Har några få killskor med, men det får bli en annan dag.
Ha en trevlig kväll. Nu blir det Grey´s  för min del ;)

Linda




Kommentarer
Postat av: Pernilla

I löööve da shoes!

Kan inte du hålla ett par av de svarta låga med dragkedja till mig i 39? Jag kommer hem om ett par veckor! Puss

2009-03-09 | 09:24:59
URL: http://pernillabjering.blogspot.com
Postat av: Anonym

skon i mitten är riktit fina !! har du kvar dom än??

2009-03-20 | 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback