24 Mars

Datum: 2009-03-24 Tid: 15:29:02




Idag är ingen vanlig dag, idag är Hanna 25-års dag!
Hurra hurra hurrra min vän!!
Här kan ni gå in o lämna en grattis hälsning och för övrigt läsa hennes blogg:
www.hannateresia.blogg.se
Vill bara tillägga att jag inte letat upp en knasig bild utan detta är en av hennes favvoposer som hon gör när en kamera dyker upp!

Har väntat på att mina varor från UNICA som skulle komma idag, ska dyka upp.
Men dom har inte dykt upp. Konstigt eftersom dom skickades igår.
Får ju hoppas dom kommer imorgon då så jag kan visa dom på modevisningen!

Så då får jag ju ta o visa nåt annat tänkte jag.
Snart är det ju påsk...
Så idag tänkte jag visa lite påsksaker som jag har i butiken.
Har inga mängder, påsken är ju lite kort.
Men det jag har är fint!













Äggljusen är coola när dom brinner då dom ser ut som ett löskokt ägg inuti

Imorgon får vi se om jag hinner med att skriva nåt då det är modevisning o en del o pyssla med under dan.
Annars är jag tillbaka på torsdag!

Linda




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jävlar va snygg man kan va, haha :) Härligt att jag nu blivit blottad i din blogg, har har ett gäng spännande bilder på dig ska du veta, hihi :) Tack för din grattishälsning! ses till helgen baby! Kraam

2009-03-24 | 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback