Vårmodevisningen avklarad

Datum: 2009-03-26 Tid: 15:57:02


Nu är jag här!!
Tänkte dela med mig av lite bilder från gårdagen...
Mina tjejer som går för butiken har alla gått ett par gånger för butiken innan.
Dom är jäkligt coola brudar och riktigt modiga!
För jag tror inte vem som helst skulle gå i underkläder  med strålkastare riktade mot sig inför 200 pers ;)

Det blir inga bilder från catwalken utan alla bilder är tagna innan dom går in.
Svårt att få bra bilder när man inte är så duktigt med kameran.
Utan nu ser ni ju istället allt mycket bättre.

Kan säga att det är inte alltid lätt att få ihop det med väskor, smycken, skor solglasögon, sjalar o underkläder...
Men jag tycker nog vi fick ihop det ganska bra till slut!!

Anna S


Anna L


Veronica


Milla




















Här på sista bilden är även Linnéa (min extrajobbare) med på bilden
Tur att hon är med o hjälper till för det är en del o hålla reda på!

Sen fick jag ju lite nytt igår från Lou. Dom har sjalar och skinnväskor.
Ska försöka hinna fota o visa imorgon. Ska fota det lilla som kom från UNICA med o lägga upp.

Tack för mig...

Kram Linda




Kommentarer
Postat av: Sandra

Lindas tjejer finfina grejer!

Vad modiga dina Snyggt-modeller är. Härligt å se alldeles vanliga människor i underkläder for once. För det är ju faktiskt så att vi vanliga är konsumenter och av ngn konstig anledning är det alltid ovanligt smala å retuscherade som ska visa kläderna. Därför är jag extra glad att dina tjejer är modiga å visar finfina grejer från Snyggt.

2009-03-27 | 08:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback